میم مثل مهربونی، میم مثل مرداد

سلام 

خیلی وقت بود ، کرکره ی اینجا رو کشیده بودم  پایین و سراغی ازش نگرفته بودم. یه جورایی انگار بانو، در تاریخ 27 دیماه، مرد. یه ایست قلبی. یه شوک نوشتاری، یا نمیدونم هرچیز دیگه. هرچی که بود، دست و دلم به اینجا، نوشتن نمیرفت. اوایل همه دوستهای با محبت سراغ میگرفتن و میگفتن برگرد و بنویس و کجایی و از این قبیل الطاف خفیه و آشکار.

ولی کم کم  واسه اونها هم ، عادی شد، همونطوری که واسه خودم... 

 

تا اینکه سرشبی به سفارش  نازنین رفیقم ، رفتم و گودر رو چک کردم. مهربونی کرده بود و واسه تولدم سورپرایز نوشته ای، گذاشته بود که بیا و ببین(از همین جا بوس بوس). بعد اون وبلاگهارو میخوندم تا رسیدم به جوگیریات کیامهر ، دیدم که اونم لطف کرده و بانو رو فراموش نکرده و تولدم رو تبریک گفته(واقعا خوشحالم کردید، جناب کیامهر خان، ممنون) . خلاصه اینجوریا شد که خجالت کشیدم از این همه نبودن و اومدم شب تولدی، یه عمر دوباره به بانو بدم. چون هرچی نباشه،بانو  شناسنامه ی دنیای مجازی منه.... 

پ.ن1. متن عاطفه رو تو ادامه مطلب میذارم تا پی به قدرت تخیل و قلم قوی این بشر ببرید و ببنید ازیه آدم بیریختی مثل من چی ساخته این هنرمند.

پ.ن2. در حال حاضر خوشحالم و شاد. فعلا که خبری از تأملات و تألمات فلسفی خاص شب تولد نیست، هرموقع امد خبرتان میکنم.     

پ.ن3.فعلا هیچی

عاطفه:

مهربانیش بی‌حد و حصر است.. از آنهایی است که آرامش دارد در حد اعلی.. از آنهایی که وقتی غصه دار می‌شوی می‌توانی زنگ بزنی و هر چقدر که خواستی سرش را به درد بیاوری و مطمئن باشی که الان گوش شده برای شنیدن از تو.. از آنهایی که انگار نه انگار این دنیا محل زجر است.. انگار نه انگار درد دارد.. دلش پر از ناملایمتی‌های روزگار است اما تحملش بیش از حد.. از آنهایی که خونسردیشان دیوانه کننده است.. که روی لاک پشت را سفید کرده‌اند.. که وقتی روز امتحان کلی از درس‌هایش را نخوانده می‌خوابد! یا می‌رود زیر دوش آب!
بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم شاید پیامبری چیزی باشد این بشر.. آنقدر که خوب است.. آنقدر که همه چیز را خوب می‌بیند..

تولدت مبارکت باشد.. رفیییییییییییییییییق..

نظرات 16 + ارسال نظر
عاطفه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

خدا رو شکر که بالاخره خجالت کشیدی! راستی مگه تو خجالت کشیدن هم بلد بودی؟! :))
به به.. چه متن خوبی:) گفتی اینا رو کی نوشته برات؟:دی
خوشحالم که خوشحالی.. همیشه شاد باشی عسلم (این عسلم از امروز افتاده تودهن من! تونمیدونی برا چی؟ تخصیر عادل خانه فک کنم!)

ینیییییییییییییییی
دلم میخواس الان تو اون دوس جونت (عادله نامرد) اینجا بودین تا
یه عسلی نشونتون میدادم که کیف کنینننننننننننننن

مهناز چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلام
من دوست قدیمی نیستم اما همیشه دلم میخواد وقتی میدونم تولد یکی هست بهش تبریک بگم. پس تولدت مبارک

ممنون دوست جدید عزیزم

آناهیتا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم
کجا بودی؟
همین الان که دیدم کیامهر تولدتو تبریک گفته می خواستم برم از عاطفه سراغتو بگیرم...می خواستم بگم آخه تو یه چیزی به رفیقت بگو....تو که کم پیدا شدی کم پیدا تر شدی...
نرو دختر...تو نباشی این عاطفه هم مثل چنگال یکی در میون نیست...
تولدت مبارک
نمی دونی چقدر از دیدن اسمت تو گوگل ریدرم شاد شدم
مررررسی که نوشتی
انشالا شادیت و قلمت موندگار باشه.

فدای تو آنای عزیزم....
دلم خیلی برات تنگ شده بود
مرسی از لطفت
منم یه دنیا خوشحال شدم از دیدن اسمت تو کامنت دونی اینجا
به حساب عاطفه هم میرسم خیالت جمععع
بووووووس

تیراژه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام بانو
محددا تولدتون رو تبریک میگم
با بهترین آرزوها

ممنون از لطفت

الی چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://dasnevesht.blogfa.com

تولدت مبارک

مرسی عزیزم

ترنج چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ق.ظ http://toranj90.blogsky.com/

سلام عزیزم تولدت مبارک باشه

ممنون ترنج جون

دختری از یک شهر دور چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

تولدت مبارک بانو........
نوشتن قشنگه خیلی قشنگ حیف نیست این همه مدت ننوشتی؟؟؟؟؟؟ امیدوارم همیشه شاد باشی......

مرسی گلم
تو هم خوب و خوش باشی همیشه.....

رها پویا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیز
خوب کاری کردی که برگشتی

ممنون
بزرگواری....

ماهک چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.maahakkkk.blogfa.com

سلام

تولدتون مبارک بانو

سلام ماهک عزیز
ممنونم

میکائیل چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://sizdahname.blogsky.com

سلام
خوشحالم که برگشتنین ... بالاخره این اباجی عاطفه ما زورش به یکی چربید ...
تولدتان هم مبارک ....
باشید و بمانید ....

به به
سلام دادا میکائیل
منور فرمودید
بله عاطفه و ماادراک عاطفه....
مرسی از لطفتون

عاطفه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

خب عسلم وقتی اسمس میزنی حواستو جمع کن :))) فک کن یه بار از این اسمسای عشقولانه برا اون یارو توهلال احمر بفرستی!

وای از اس ام اس اشتباهی نگو که من الحمدلله یدی طولانی دارمممممم
فک کن یه بار از همون اس ام های مواد لازم رو زدم واسه یه برنامه تلویزیووووووونیی
مسابقه بود نمیدونم یا نظر سنجی که شرکت کردم، یه چند دقیقه که گذشت، یه اسمس نوشتم واسه عسلللللللللللم . همین که سند رو زدم دیدم واییییییی داره میره تلویزیون....
دیگه خلاصه هرچی انگشت داشتمگذاشته بودم رو گزینه کنسل و فشار میدادم
و دقیق نفهمیدم اون رسید به دستشون یا نه
فک کن اگه رسیده باشه چقد روحیشون شااااد شده

کیامهر چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

دیروز می خواستم از عاطفه بپرسم که ازت خبر داره یانه
هر کاری کردم نشد براش کامنت بذارم
راستش دو دل بودم واسه تبریک تولد
گفتم اصلا نمیای و نمیخونی
ولی حالا خوشحالم که این تبریک باعث شد دوباره بنویسی
خیلی خوشحالم
تولدت مبارک بانو
غم و غصه همیشه ازت دور ایشالا

مرسی دادا کیای بامرام
تبریکت تلنگر خیلی خوبی بود
و خلاصه مشتی بود بر دهان استکبار و اینااااااااااااا
دلت شاد باشه همیشه...

م . ح . م . د چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

سلام بانو ! گویا همه بچه ها شما رو میشناسن ، یعنی کلن معروفین ! امضا میدین ؟!

تولدتون مباررررررررررررررررررک

آناهیتا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

ببین ذوق برگشتنت چه با من می کنه بانو جان!
جان من یه بار دیگه اون کامنت اول و بخون!
نوشتم " تو که کم پیدا شدی کم پیدا تر شدی! "
به جای بودی نوشتم شدی!
آخه چرا با آدم چنین می کنید؟
اون از عاطفه این از تو!
خب درست برگردید دیگه
جاتون حسابی خالیه...

خیلی گلیییییییییییی
اشتباه تایپی بوده دیگه...
چشم قوله
قول

دلارام پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://delaramam.blogsky.com

دیروز اومدم تبریک بگم اما دیدم که خیلی وقته نمینویسید.یه حسی بهم گفت دوباره بیام . اومدم و دیدم که باز هم شروع کردین .
تولدتون مبارک

عاطفه پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ

آخ که حال میده یکی از این اسمس های اشتباهی بزنی برا یه آدم خیلی رودرواسی دار! آی بخندیم.. آی بخندیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد